13 april 2009

Roligt, roligt och så lite roligt...

Jag var inte längre en ny-börjare utan en om-börjare. Under flera månader började jag om, började jag om och började jag om. Den nya sjalen har ändrat på det. Jag är ingen som längre producerar UFOs. Icke, sa Nicke. Jag levererar som utlovat.

Efter en period då aviga och räta bara slutat i svordomar och suckar är det skönt att vara laddad igen. Nu går det av bara farten. Trots påskfirande - eller snarare tack vare - har jag kommit en bra bit på den enkla, men i mitt tycke snygga, sjal jag påbörjade för en tid sedan.

Det känns riktigt rackarns roligt att lusten att sticka är tillbaka och att jag känner att jag vill utveckla mina färdigheter ytterligare.

Vi syns i skenet av läslampor och virrvarr av garn!

2 kommentarer:

Gita sa...

Vad roligt att din lust kommit tillbaka. Det kan jag tyvärr inte säga om min. Jag väntar och längtar och pysslar med annat under tiden.

Anonym sa...

Blyga killen varför skriver du inte oftare? Diggar din blogg. Kan du åtminstone lägga in fler bilder. Lycka till.Du e bäst