27 maj 2008

Något att dra över huvudet

Då var projektet igång. Blyga killen har gett sig på att sticka en tröja. Jodå, nu börjar det att ta sig. Projektet kommer att ta tid då jag aldrig gjort det förut.

Det var dags att ta ett nytt steg i min utveckling. Beslutet har växt fram och nu ska det bli av. Jag hoppas kunna presentera bilder under projekttiden. Jag har antagit det mest manliga av drag. Projektdraget.

Jag litar på ert stöd och hjälp när jag kör fast. Vad säger ni? Kan jag räkna med er?

Jag återkommer med bilder.

Blyga killen har mycket stickning framför sig. Härligt!

4 kommentarer:

Marika sa...

Heja!
Självklart kan du räkna med oss. Ska bli spännande att se.

Anonym sa...

Absolut! Mot en mindre ersättning finns vi här... Skämt åsido! Det är bara att kasta ut frågorna, så finns det säkert någon som kan svara. Heja heja! :-)

Anonym sa...

Jamen självklart !
Kul !

Anonym sa...

Jag gav mig på att sticka en kofta för ett år sen, och det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara. Det knepiga för mig var när jag skulle sy ihop den.
Lycka till!