06 juni 2007

Nu ni, nu är det på G

WIP: Jo, jag stickar mer än jag bloggar. Men mitt stickbeteende är lite autistiskt. Jag upprepar mig - på mer än ett sätt. Det är egentligen ganska märkligt då jag i vanliga fall inte skulle beskrivas som killen med ett tålamod att vara stolt över.

Nu är nästa mössa under produktion och jag skulle ljuga om jag inte trodde att resultatet skulle bli bättre den här gången. Det är oerhört roligt att kunna konstatera att min utveckling trots alla mina misstag går framåt.

Gissa om ni ska få se det färdiga resultatet, sa Blyga Killen med illa dold stolthet i rösten.Detaljer på den lite modifierade modellen. Inte lika hopsnörpt men med ränder i grått och rött som gjorde det lättare att låta garnet följ med runt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sånt där randigt är riktigt skitsnyggt.
Spännande att se det färdiga resutatet.